سامانه اطلاع رسانی آریاتِندر یکی از خدمات ارائه شده از سوی هلدینگ اینترنتی آریاجم می باشد که در سال 1379 به منظور ارائه اطلاعات مربوط به آگهی های مناقصه ، مزایده و استعلام بهاء برای نخستین بار در کشور فعالیت خود را آغاز نموده است . این سـامانه در حال حاضر به عنوان جامع تریـن پایگاه اطلاع رسانـی در ایران شنـاخته شده و بیشترین کـاربران حوزه های اقتصادی فراخوان های دولتی و خصوصی را در اختیار دارد .
سامانه آریـاتِندر به عنوان اولین مجموعه در خـاورمیانه می بـاشد که توانسته است از جـامع ترین بانک اطلاعات مناقصات بین المللی در جهان (Tenders Info ) اخذ نمایندگی نماید . از این پس ، کـاربران این سامانه به غیر از فراخوان های انتشار یافته منـاقصه و مزایـده در ایران به تمامی منـاقصات بین المللی که در سطح جهان منتشر می گردد به صورت کـاملا تفکیک شده بر اساس منـاطق جغرافیایی ، کشورهـای برگـزار کننده ، دسته بندی هـای تخصصی - فعالیتی و نوع تولیدات و خدمات خود دسترسی داشته باشند .
منابع دریافت اطلاعات : روزنامه ها ، هفته نامه ها ، سـایت های مرجع اطلاع رسـانی دولتی ، سایت های شرکت های برگزارکننده دولتی و خصوصی و همچنین آگهی هایی که به صورت مستقیم به سامانه آریاتندر معرفی می شوند .
تفکیک اطلاعات : موضوعـات فعالیتـی – تخصصـی متن آگهـی ها ، منطقـه جغرافیایـی ( استـان هـا یا کشورهای همجوار ) ، محل برگزاری ( استان یا کشور) و همچنین ارگان یا سازمان برگزارکننده آگهی ها.
این خدمات توسط سامانه آریـادِلیوری و با بهره گیری از نمایندگان مستقر و دائمی این سامانه در تمامی مراکز استان های ایران و با همکاری شرکت TendersInfo در بیش از 100 کشور جهان صورت می پذیرد .
دریافت اسنـاد آگهی های برگزار شده ، ارسال اسنـاد تکمیل شده شرکت کنندگان ، خدمات مـالی مبلغ خرید اسناد و سایر خدمات لجستیک کالا شامل خدمات سامانه آریادِلیوری می باشد .www.AriaDelivery.com
از ( 0 ) تا ( 100 ) منـاقصات با شما هستیم : شنـاسایی آگهـی هـای مرتبط با فعـالیت های تخصصی کاربران ، خرید اسناد مربوطه ، تکمیل اسناد با همکـاری کاربران ، ارسال و تحویل اسناد به کارفرمایان ، شرکت در جلسه برگزاری بازگشایی پاکات و هر آنچه دیگر مورد تقاضای کاربران باشد .
آییننامه اجرایی نظام مستندسازی و اطلاعرسانی مناقصات
سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور ـ وزارت اموراقتصادی و دارایی
هیئت وزیران در جلسـه مـورخ ۱/۹/۱۳۸۵ بنا به پیشنهـاد سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور و وزارت امور اقتصادی ودارایی و به استناد بند « د» ماده (۲۳) قانون برگزاری مناقصات ـ مصوب۱۳۸۳ـ ، آییننامه اجرایی نظام مستندسازی و اطلاعرسانی مناقصات را به شرح ذیل تصویب نمود:
فصل اول ـ کلیات
ماده ۱ ـ هدف و کاربرد
الف ـ هدف: در اجرای بند « د» ماده(۲۳) قانون برگزاری مناقصات که در این آییننامه
به اختـصار « قانون» نامیده میشود. ضوابط، موازین و معیارهای نظام مستندسازی و اطلاعرسانی
مناقصات به منظور تحقق موارد زیر تعیین میشوند:
۱ـ شفاف سازی و اطلاعرسانی بهنگام مناقصات.
۲ـ رقابت آزاد و رعایت اصل برابری حقوق مناقصهگران.
۳ـ ایفای بهنگام و کامل تعهدهای طرفهای مناقصه (مناقصهگزاران و مناقصهگران).
۴ـ تسریع در مراحل برگزاری مناقصه.
ب ـ کاربرد: تمام دستگاههای مناقصهگزار موضوع بند ب ماده (۱)
قانون، باید مقررات نظام مستندسازی و اطلاعرسانی مناقصات را در کلیه معاملات بزرگ
اعم از مناقصه و ترک مناقصه رعایت کنند. این نظام مشتمل است
بر:
۱ـ اصول، روشها، مقررات و استانداردهای مستندسازی و اطلاعرسانی
مناقصات.
۲ـ نقشها، تصمیمها و اقدامهای انجام شده در فرایند برگزاری مناقصه.
۳ـ مفاد
اسناد مربوط به برگزاری مناقصه از مرحله تأمین منابع مالی تا
انعقاد
قرارداد و نحوه اطلاعرسانی آنها.
ادامه مطلب ...
آییننامه اجرایی بند « ج» ماده (۱۲) قانون برگزاری مناقصات
سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور
هیئت وزیران در جلسه مورخ ۵/۷/۱۳۸۵ بنا به پیشنهاد شماره ۷۵۲۲۳/۱۰۱ مورخ ۲۹/۴/۱۳۸۴ سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور و به استناد بند « ج» ماده (۱۲) قانون برگزاری مناقصات ـ مصوب۱۳۸۳ـ ، آییننامه اجرایی بند یاد شده را به شرح ذیل تصویب نمود:
آییننامه اجرایی بند « ج» ماده (۱۲) قانون برگزاری مناقصات
فصل اول ـ کلیات
ماده ۱ـ هدف و کاربرد
الف ـ هدف: در اجرای بند « ج» ماده (۱۲) قانون برگزاری
مناقصات که در این آییننامه به اختصار قانون
نامیده میشود، ضوابط، موازین و معیارهای ارزیابی کیفی مناقصهگران
به منظور تحقق موارد زیر تعیین میشوند:
۱ـ افزایش کارایی مناقصات.
۲ـ تضمین کیفیت خدمات و کالاها.
۳ـ به کارگیری مناقصهگران توانمند و با سابقه.
۴ـ ایجاد محیط رقابت کیفی برای توسعه فعالیتهای اقتصادی.
ب ـ کاربرد: تمام دستگاه های مناقصهگزار
موضوع بند « ب» ماده (۱) قانون باید در ارزیابی کیفی مناقصهگران
مربوط به موارد زیر، مقررات این آییننامه را رعایت کنند:
۱ـ انواع کارهای پیمانکاری.
۲ـ تأمین کالا.
تبصره ـ ارزیـابی کـیفی مشاوران
بر اساس آییننامه اجرایی موضوع بند « هـ» ماده(۲۹) قانون انجام میشود.
ادامه مطلب ...
آییننامه اجرایی بند «الف» ماده (۲۶) قانون برگزاری مناقصات
سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور
هیئتوزیران در جلسه مورخ ۵/۷/۱۳۸۵ بنا به پیشنهاد شماره ۹۴۳۰۹/۱۰۱ مورخ ۲۶/۵/۱۳۸۴ سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور و به استناد بند «الف» ماده (۲۶) قانون برگزاری مناقصات ـ مصوب۱۳۸۳ـ آییننامه اجرایی بند یادشده را به شرح ذیل تصویب نمود:
آییننامه اجرایی بند «الف» ماده (۲۶) قانون برگزاری مناقصات
فصل اول ـ کلیات
ماده ۱ ـ
هدف و کاربرد
الف ـ هدف: در اجرای بنـد «الف» ماده (۲۶) قـانون برگزاری
مناقصـات که در این آییننامه به اختصار قانون
نامیده میشود، ضوابط، موازین و معیارهای تهیه فهرست مناقصهگران صلاحیتدار
برای مناقصات
محدود به منظور تحقق موارد زیر تعیین میشود:
۱ـ رعایت اصل رقابت بین تمام مناقصهگران صلاحیتدار
و توانمند
۲ـ مشارکت مناقصهگزاران
در فرایند ارزیابی صلاحیت
۳ـ تسریع در فرایند انتخاب مناقصهگران
ب ـ کاربرد: تمـام دستگاههای موضـوع بند «ب» ماده (۱) قانون باید مقررات این آییننامه
را در مناقصات محدود رعایت کنند.
ادامه مطلب ...
آییننامه بند « هـ» ماده (۲۹) قانون برگزاری مناقصات
سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ـ وزارت امور اقتصادی و دارایی
هئیت وزیران در جلسه مورخ ۵/۷/۱۳۸۵ بنا به پیشنهاد شماره ۱۴۹۹۶۶/۱۰۱ مورخ ۲۸/۸/۱۳۸۴ سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور و به استناد بند « هـ » ماده (۲۹) قانون برگزاری مناقصات ـ مصوب۱۳۸۳ـ , آییننامه بند یاد شده را به شرح ذیل تصویب نمود:
فصل اول ـ کلیات
ماده۱ـ هدف و کاربرد
الف ـ هدف: در اجرای بنـد « هـ» ماده (۲۹) قانون بـرگزاری
مناقصات که در این آییننامه به اختصار قانون
نامیده میشود, ضوابط, موازین و معیارهای خدمات مشاوره
به منظور تحقق موارد زیر تعیین میشوند:
۱ـ انتخاب مشاوران صلاحیتدار و توانمند,
۲ـ ایجاد محیط رقابت کیفی برای توسعه خدمات مشاوره,
۳ـ تضمین
کیفیت خدمات مشاوره.
ب ـ کاربرد: تمام دستگاه های موضوع بند « ب» ماده (۱) قانون, باید مقررات این آییننامه
را در معاملات بزرگ رعایت کنند. رعایت ضوابط این آییننامه
برای معاملات
کوچک و معاملات متوسط
لازم الاجرا نمیباشد.